diumenge, 3 de març del 2013

Presentació

 
 
Hola, el meu nom és Laia Higuera i tinc 22 anys. Sóc estudiant de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Rovira i Virgili. Tot i així, compagino els meus estudis amb un curs online de "Disseny gràfic publicitari".
 
El meu objectiu és arribar a ser una professional en l'àmbit de la comunicació. Crec que davant de tot procés creatiu i publicitari hi ha d'haver una investigació i planificació. Així només, la creació podrà ser funcional.

Obro el meu blog amb aquesta imatge perquè simbolitza el inici de la creació, i us dono la benvinguda al meu món.

D'entrada, aniré penjant treballs i projectes que he anat fent, i més tard penjaré les noves creacions que vagin sorgint. Cal dir, que sóc conscient de les mancances que pateixen part dels meus projectes, però tot i així, he decidit mostrar-los perquè tot té un inici.

The little things- lahivi

3 comentaris:

  1. ja tinc ganes de veure algun dels teus treballs!! :)

    ResponElimina
  2. Ànims bonica, a mi m'ha agradat molt tot el que he vist per aquí... :)

    ResponElimina
  3. Se'm fa la boca aigua al esperar els teus projectes :) Desitjo veure un altre cop el millor projecte que ha sortit de les teves mans on una parella acababa morta... l'home es deia Rufino! PD: ahora mola maz

    ResponElimina